כחלק ממגמת הבריאות בעולם, הטונה הפכה למרכיב דומיננטי בארוחה אצל כולנו, אם בארוחת ערב בבית או כנשנוש לאחר אימון וכציוד חובה בכל נסיעה לחו”ל.

סטארקיסט, הפילה של הטונה, מתחדשת במארז מפתיע: מארז נתחי טונה איכותיים בשמן צמחי לכל המשפחה. באריזת פאוצ’ דקה במיוחד ובמשקל 400 גר’.
סטארקיסט – מובילת שוק הטונה, מובילה בחדשנות בתחום ואחראית להשקות רבות כגון: סדרות ‘לה סנדביץ’, ‘לה סלט’, טונה בטעמים ,סדרת המעושנים, מוצרי דל נתרן, מוצרי טונה בשמן זית כתית מעולה ועוד. וכעת, משיקה אריזה חדשנית מסוגה בארץ, במארז פאוצ’ וללא צורך בסינון השמן כנהוג בקופסאות השימורים הרגילות.

האריזה נוחה לנשיאה ולפתיחה, הצורה והמשקל מתאימים במיוחד לסחיבה בתיק, במזוודה או בצידנית ומומלצת גם לטיולים בארץ ובחו”ל.

האריזה מגיעה במשקל מסונן של 380 גר’, שוות ערך ליותר מ-3 קופסאות טונה רגילות במשקל מסונן של 112 גרם. ומתאימה לכל שימוש במטבח הביתי: לבישול, אפיה, אירוח ולכל סלט גדול שתבחרו להכין.

לדברי עינת ליפשיץ גרוס – מנהלת השיווק של סטארקיסט: “טונה סטארקיסט היא בסיס לכל ארוחה מזינה, קלה ומהירה או מושקעת ומכובדת. סטארקיסט מחויבת להמשיך ולהכיר ללקוחותיה יתרונות והרגלי צריכה חדשים. המוצר החדש הוא מוצר איכותי, נוח וחסכוני, המתאים במיוחד עבור משפחות וארוחות משפחתיות. מדובר במוצר חובה בכל בית!”

את המוצר ניתן לאחסן בכל טמפרטורה. האריזה עשויה מחומר רב שכבתי ומכילה שכבת אלומיניום אטומה לחלוטין ובטוחה לשימוש, היא עוברת תהליך עיקור בחום המחסל את החיידקים בדיוק כמו קופסת השימורים הסטנדרטית.

תכולה: 400 גר’.

מחיר:  17.90

ניתן להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות הנבחרות בארץ.