חברת “אחוה” משיקה מוצר חדש בתחום דברי המאפה: רוגעלך בטעם שוקו-וניל. עוגיות מבצק שמרים נימוחות בטעם נפלא של שוקו-וניל ובנראות ייחודית של שחור ולבן כמו בקונדיטוריה, ימכרו באריזת 400 גרם ובמחיר שווה לכל נפש.

עוד בסדרה: רוגעלך בטעם שוקולד, רוגעלך קינמון ורוגעלך בטעם וניל עם שוקוצ’יפס.

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגיות חדשות וטעימות להפליא בסדרת המאפים מתוצרתה: רוגעלך בטעם שוקו-וניל. עוגיות הרוגעלך החדשות מבית אחוה עשויות מבצק שמרים נימוח עם קקאו וממולאות בקרם בטעם וניל, בנראות מדהימה של שחור ולבן, כמו בקונדיטוריה יוקרתית. הרוגעלך נימוח בפה ובעל טעם עשיר של אפייה ביתית, משווק במגש אותו ניתן להכניס לתנור (ללא העטיפה), רק לחמם ולהגיש והבית יתמלא בריחות נפלאים של אפייה. העוגיות משווקות באריזת נוחות של 400 גרם, מתאימות לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה.

רוגעלך בטעם שוקו-וניל מצטרף לסדרת עוגיות הרוגעלך של “אחוה”, אשר כוללות רוגעלך בטעם שוקולד, רוגעלך קינמון ורוגעלך בטעם וניל עם שוקוצ’יפס. מאז הושקו זוכות העוגיות להצלחה רבה, בזכות טעמן העשיר, נוחות החימום ישירות במגשית המארז ובזכות מחירן השווה לכל נפש. לדברי יובל מלאך, סמנכ”ל השיווק של חברת “אחוה”: “אנו שמחים לצרף טעם נוסף מעניין וחדשני לסדרת הרוגעלך ונמשיך להקפיד גם במוצר זה, כביתר מוצרי המפעל, על מתן תמורה מירבית לכספו של הצרכן”.

כשר פרווה בהשגחת בד”צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 – 9.90 שקלים לאריזת 400 גרם.