חברת “תבליני מימון” גאה להציג מוצר חדש: קריספ. פירורי לחם בארבעה טעמים שונים; זהוב קלאסי, שום, שומשום ומלח ופנקו זהוב. את המוצרים ניתן להשיג החל מהשבוע בכל רשתות השיווק הגדולות והמוכרות ברחבי הארץ. 

המוצר ניצח במבחני טעימות בפרמטרים של קריספיות וטעם לאחר פיתוח טכנולוגי של שנתיים ליצירת פירור בעובי מדויק, כך שיהיה סופר פריך גם לאחר הטיגון. בנוסף, לראשונה בישראל, אריזת מטאלייז תלת שכבתית, ששומרת על טריות. האריזה מונעת חמצון, חדירת לחות ואור. 

פירורי הלחם המובחרים מגיעים באריזה בת 300 גרם, מלבד הקריספ הזהוב קלאסי, שמגיע גם באריזה מוגדלת של 800 גרם.

בתוך כך, חברת התבלינים הישראלית, “תבליני מימון”, חוגגת בימים אלו 100 שנות פעילות. משפחת מימון החלה את פועלה בתחום התבלינים בשנת 1922, בכפר חג’אב אל עיון שבתוניס. טני מימון ז”ל, אביו של אברהם – מנכ”ל החברה כיום, היה ראש הקהילה היהודית בכפר וגם נחשב למומחה בהכנת תבלינים. היו לו נוסחאות משלו להכנת תערובות ותהליכי ייצור ייחודיים, אשר עלו איתו ארצה ועברו עם השנים  לבנו, שבצעירותו החליט לקדם את העסק המשפחתי. בני המשפחה מדברים בגאון ובהתרפקות כשהם נזכרים ומזכירים ימים בהם היו טוחנים תבלינים ורוקחים תערובות בבית, מוכרים אותם למחרת בשוק העירוני בבאר שבע ועד למעצמה, כחול לבן, שהם היום.

מלבד עשרות סוגי התבלינים האיכותיים שנמכרים בכל רשת שיווק מזון בארץ, עם השנים הוסיפו בחברה לטפח ולהשקיע בצרכנים הישראליים ובתעשייה בארץ. מימון הקימו את “מימונ’ס אפייה”, שהיא מותג האפייה המוביל בארץ ולאחרונה השיקו את ליין חטיפי הבריאות “אקסטרה”.

על פי הנתונים הרשמיים, נכון לפברואר 2022, “תבליני מימון” תופסת 29.90 אחוזים מנתח השוק בארץ. מצבה של חברת הבת, “מימונ’ס אפייה”, מפתיע עוד יותר לאחר שהיא ללא ספק מובילה כיום את ענף האפייה בישראל, עם נתח שוק של 17.50 אחוזים. אגב, חברת אסם מדורגת שנייה בניתוח הנתונים, עם 14.60 אחוזים.