מיה תעשיות מזון, אחת מיצרניות ומשווקות מוצרי המזון הגדולות והאהובות בישראל, משיקה את סדרת האורז המובחר למגוון שימושים – הסדרה מכילה חמישה סוגים שונים של אורז: אורז פרסי , אורז בסמטי, אורז יסמין, אורז מלא ואורז ריזוטו.

האורזים בסדרה החדשה מיובאים מהמגדלים המובילים בעולם ועומדים בסטנדרטים גבוהים של איכות. 

המארזים החדשים הותאמו במיוחד לאקלים הישראלי וזאת על מנת לשמור על הארומה והטריות של האורז. המארז מגיע עם מדבקה לסגירה חוזרת. 

האורז הבסמטי הוא האורז הארומטי והאיכותי ביותר ונחשב לאחד מסוגי האורז הבריאים ביותר. אורז בסמטי קל מאד לעיכול ועשיר בוויטמינים ומינרלים.
תודות לטעמו ולניחוח המבושם שלו הוא נחשב לאורז האיכותי והטעים ביותר. 

אורז ריזוטו הינו סוג של  אורז עגול, חוץ מהעובדה שהגרגירים שלו קטנים ועגולים יותר מכל סוג אורז אחר, הוא גם מלא בעמילן, שמשתחרר בזמן הבישול ומסמיך את התבשילים, ולכן הוא מתאים במיוחד לריזוטו, שיוצא בעזרתו קרמי ועשיר במיוחד.

אורז יסמין  הינו האורז האהוב והנפוץ בתאילנד, דומה לאורז הבסמטי בטעם ובניחוח. כמו האורז הבסמטי, גם לאורז יסמין גרגירים ארוכים ולבנים עם טעם אגוזי עדין וטעים. הוא מכיל פחות עמילן מהבסמטי ולכן קל להכין איתו אורז שיוצא ״אחד אחד״.

האורז פרסי אהוב מאד על הקהל הישראלי. הגרגרים שלו ארוכים ולבנים והינו קל להכנה כי הוא תמיד יוצא ״אחד אחד״ . טעמו  העדין משתלב בצורה מושלמת במגוון מאכלים. 

האורז המלא אהוב בזכות טעמו המשובח. הוא מלא בסיבים תזונתיים וויטמינים וגם הוא משתלב היטב במגוון מאכלים 

משקל מארז 1 ק״ג . כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה.

מחיר לצרכן: אורז פרסי 9.90 ₪, אורז יסמין 10.90 ₪, אורז בסמטי 10.90 ₪, אורז מלא 8.90 ₪ , אורז ריזוטו 8.90 ₪