חברת החדשות רשת 13 ערכה לאחרונה מבחן מקיף לעוגות השמרים המוכנות (לפני החדשות, 25/2/21). המבחן ביקש להכריע, איזה עוגה יכולה להחליף את העוגות שמכינים בבית. לצורך המבחן, נבדקו ארבעה יצרניות עוגות שמרים מובילות בישראל: עלית, אסם, עוגל’ה ואחוה. בכל מותג נבחרה עוגת שמרים שוקולד שעמדה למבחן השופטים בהם שף מלון קראון פלאזה קובי אביטן, הבעלים של רשת ביסקוטי אמיר פורת והקונדוטורית שני קידר

על פי תוצאות מבחן הטעימה: “במקום האחרון הגיעה העוגה של עלית שאכזבה את השופטים גם ברמת הבצק וגם בטעמו של המילוי. במקום השלישי נבחר המותג עוגל’ה שהצליח פחות במבחן הנראות, אבל הבצק שלו הצליח להרשים יותר. אל המקום השני הגיעה עוגת הבית הפופולארית של אסם בעיקר בזכות המילוי שלה. את המקום הראשון קטפה עוגת השמרים של אחוה שניצחה בכל הפרמטרים, נראות, יחס מילוי ובצק וכמובן, הטעם”. 

עוגת שמרים קראנץ בטעם שוקולד של אחוה היא הקרובה ביותר לעוגת קונדיטוריה, עשויה מבצק שמרים נימוח, מלופפת בתנועת קיפול ועם מילוי עשיר של שוקולד, נימוחה בפה ובעלת טעם של אפייה ביתית. העוגה תשווק באריזה של 400 גרם, נהדרת לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה. מומלץ לחמם לפני ההגשה. סדרת העוגות הביתית של “אחוה” כוללת עוגת שמרים שוקולד, קינמון, פרג וקרמל. העוגות איכותיות וטעימות, נמכרות במחיר שווה לכל נפש של כ- 9-10 ₪ בלבד. 

לדברי יובל מלאך, סמנכ”ל השיווק של חברת “אחוה“: “אנו שמחים מאוד על תוצאות המבחן שמחזק את דרכנו ומטרתנו שהן, להביא לצרכן הישראלי מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים השווים לכל כיס. אין כל סיבה לשלם עשרות שקלים על עוגות קונדיטוריה כשניתן לקבל עוגה באיכות טובה יותר, טעימה ונפלאה בפחות מעשרה שקלים. אנו  משווקים את העוגות באריזות ייעודיות הניתנות לחימום, על מנת ליהנות מטעם של אפייה ביתית בקלות ובנוחות”. 

כשר פרווה בהשגחת בד”צ העדה החרדית ירושלים. 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 9-10 ₪ לעוגה באריזת 400 גרם. 

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.