האם אתם עושים קניות בסופר? האם אתם קונים חלב, מעדנים, שתיה, קורונפלקס וגלידות? הידעתם שבמאמץ מאד קטן אתם יכולים למצוא קופונים לעשרות מוצרים שאתם גם ככה נוהגים לקנות? האם ידעתם שתוכלו לחסוך עשרות שקלים בכל קניה עם הקופונים?

חברות המזון מפרסמות באופן קבוע קופונים על מוצרים שהם מעוניינים לקדם. במקרים רבים הקופונים מתלווים לקמפיין פרסומי למוצר חדש שמנסים להכניס לשוק כמו ממרחים חדשים של חברת מולר או חלב מועשר של טרה. במקרים אחרים מדובר על טעם חדש בסדרה של מוצרים קיימים כמו קופון להמבורגר חריף של טבעול. אך בלא מעט מקרים מפרסמים קופון למוצרים מוכרים שכולנו קונים ממילא כמו הקופון לפפסי מקס או קופון לפילה סלמון של תנובה.

ברוב רשתות השיווק, הקופונים מצטרפים להנחות ולמבצעים הרגילים בחנות, וכך מחיר המוצר יכול לרדת למחיר מצחיק. בקופונים עם ברקוד קבוע, אין מגבלה לכמות הפעמים שאפשר לממש את הקופון, אפילו שלעיתים רשום על הקופון עד 4 יחידות ללקוח, תמיד אפשר להגיע שוב ולבצע קניה חוזרת עם קופון.

האתר קופונים לסופר, מרכז במקום אחד את כל הקופונים השונים שחברות המזון מפרסמות באתריהן וברשתות החברתיות. האתר מאפשר בקלות וביעילות למצוא קופונים מתאימים, להדפיס אותם או לשלוח למשפחה ולחברים. האתר מתעדכן בכל קופון חדש שמפורסם ודואג לעדכן בדף הפייסבוק ובקבוצות הוואטסאפ.

כדי לממש את הקופון, צריך להציג את הקופון לקופאית בזמן הקנייה. ישנן רשתות קניות בהן הקופון חייב להיות מודפס כמו ברשת חצי חינם. ברשתות אחרות מסתפקים בהצגת הקופון דרך הטלפון והקלדת הקוד בקופה כמו למשל ברשת שופרסל. ישנן רשתות שאין להן מדיניות ברורה ולעיתים יבקשו גרסה מודפסת ולעיתים יסתפקו בהצגת הקופון דרך הטלפון. את הקופונים ניתן לממש גם בקופות בשירות עצמי בשופרסל אך יש לקרוא לאחראית על מנת שתפתח את האופציה עם כרטיס מנהל.

חלב טרה. מועשר בהנחה
קופון הנחה על חלב טרה מועשר

הדרך הפשוטה ביותר לממש את הקופונים הוא בקניות אונליין. רשתות שופרסל, מגה ויינות ביתן מאפשרות להזין את קוד הקופון ולקבל את ההנחה מיידית. האופן הפשוט ביותר הוא להכנס לעמוד הראשי של האתר ולהעתיק את הקוד המופיע מתחת לכל קופון ולהדביק במקום המתאים בחנות האונליין.

בשנה האחרונה פורסמו קופונים מסוג חדש ללא ברקוד קבוע אלא ברקוד אישי המתקבל בהודעת סמס. כך למשל בחג שבועות האחרון התפרסם קופון לגבינה בולגרית במתנה של משק צוריאל או בקבוק 400 מ”ל במתנה של מיץ תפוזים סחוט של פריגת. קופונים אלו לרוב מוגבלים מאד בכמות ואוזלים בתוך מספר ימים מרגע שהם עולים לאוויר. חברי קבוצת הוואטסאפ של האתר מקבלים הודעות ברגע שקופונים אלו מתפרסמים ויכולים להקדים ולהרשם לפני שאוזל המלאי.

עקבו אחר דף הפייסבוק שלנו ותשארו מעודכנים

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ ותקבלו הודעה ברגע שמתפרסם קופון חדש