רשת אירוקה, המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, משיקה קולקציית משקפי ראיה לילדים ובני נוער  המתכתבת עם הטרנדים המובילים, בהתאמה מושלמת לצרכים ולמבנה הפנים הייחודי לגילאי אלו.

הקולקציה מאפשרת לילדים חותם ואמירה אישיים, המגוון העדכני מאפשר להם להראות אופנתיים ולבטא את עצמם באופן מושלם תוך שיפור הראיה הנדרש. בין הפריטים שבקולקציה ניתן למצוא: מסגרות מתכת עדינות אופנתיות במגוון גוונים וצורות,  משושים, מרובעים, אליפסה עגולים ואפילו משקפי טייסים. 

מסקר שערכה אירוקה עולה כי שלישי מילדי ישראל בני 10-16 מרכיבים משקפי ראייה!!!. 

לגבי השפעת החשיפה למסכים על ראיית הילדים, מעלה הסקר כי  מעל 65% מההורים מסכימים כי זמן מסך ממושך עלול לפגוע בראייה של הילדים ו58% מההורים  מודעים לתופעת ה”אור הכחול” והנזקים שנגרמים מחשיפה לו.

בכדי להתמודד עם נזקי האור הכחול, מציעה רשת אירוקה, עדשות דיפנדר המצמצמות את נזקיו. דיפנדר היא עדשה ייחודית מסוגה, המצמצמת משמעותית את נזקי הקרינה שמייצר האור הכחול ומונעת נזק בריאותי לראייה, מרגיעה את העיניים ואף תורמת לשירה טובה יותר. 
מחירי משקפי ראייה לילדים ברשת אירוקה: כל מסגרות הראיה ב199 ₪ עם תוספת של עדשות החל מ60 ₪ (למרשמים עד 2-+ וצילינדר 2+-) במבצע של זוג שני ב50% הנחה על כל הקולקציה. החל מ2=390 ₪.