אתר האופנה המוביל בישראל TERMINAL X עם למעלה מ-180 מותגים בינלאומיים ומקומיים הודיע היום על שיתוף פעולה והשקת מותג ההלבשה והאביזרים האמריקאי OLD NAVY לראשונה בישראל. Old Navy הוא המותג השלישי מתוך פורטפוליו המותגים של Gap Inc שיושק באמצעות שותפות עם TERMINAL X  בישראל, לאחר ההשקות של Gap ו-Banana Republic ב-2019, אשר שניהם נמכרים רק ב TERMINAL X.

המותג OLD NAVY צפוי להשיק באתר terminalx.com באביב 2022 ויציע ביגוד ואביזרים לנשים, גברים, ילדים ותינוקות. שיתוף הפעולה יאפשר לצרכן הישראלי להזמין לראשונה את המותג OLD NAVY אונליין במודל המכירה הייחודי של TERMINAL X הכולל משלוח מהיר מהיום למחר, משלוח חינם (מעל 99 ₪), החלפה והחזרה חינם, מגוון רחב של מוצרים מקומיים  ומותגים בינלאומיים, ושירות לקוחות נגיש המותאם לצרכנים הישראלים.

OLD NAVY הוא מותג הלבשה ואביזרים בינ”ל שמנגיש את האופנה האמריקאית העדכנית לכל משפחה. המותג הוקם ב-1994 ומוביל סטייל ייחודי  טרנדים אופנתיים באמצעות מוצרים איכותיים במחירים הוגנים. OLD NAVY מביאה סביבת קניות מהנה ואנרגטית ללקוחותיה ביותר מ-1,200 חנויות ברחבי העולם.

ניר הורוביץ, מנכ”ל TERMINAL X : “אנו שמחים להודיע על החיבור למותג המוביל Old Navy ולראשונה על הגעתו ארצה. כניסת המותג היא צעד נוסף בסדרת מהלכים אסטרטגיים של החברה שמטרתם להציע לקהל הישראלי חווית איקומרס מתקדמת, חדשנית ושלמה בסטנדרט בינלאומי המותאם באופן מדויק לצרכנים. אנו גאים על החיבורים שיצרנו עם המותגים המובילים בעולם שנגישים כיום ללקוחותינו בארץ”. 

TERMINAL X היא פלטפורמת האיקומרס המובילה בישראל בתחום האופנה והלייף סטייל עם למעלה מ-180 מותגים בינלאומיים ומקומיים. האתר מציע לקהל הלקוחות משלוח מהיר מהיום למחר וחווית אי קומרס שלמה ואיכותית המותאמת לצרכן הישראלי.