חברת אורגניקזון, המייבאת ומשווקת מוצרים אורגניים וידידותיים לסביבה, מציעה לרגל חג הפסח 3 מוצרי נקיון של המותג האורגני Green flash

גליל מטליות במבוק רב פעמי – סיבי הבמבוק הטבעיים הינם בעלי יכולת אנטי בקטריאלית הדוחה התפתחות חיידקים, יכולת ספיגה מעולה ועמידות המתאימה לשימוש רב פעמי. מתאים לניקוי יבש ורטוב. אינה שורטת ואינה משאירה שאריות סיבים.


מחיר לצרכן: 19.90 ₪ 

ספוג קרצוף לניקוי כללי Green Flash – ספוג מקליפות אגוזי מלך מרוסקות המקנות לסיבי הניילון הממוחזר יכולות קרצוף ושפשוף מרשימות ללא שריטות, מיועד לניקוי שיש מטבח, כלים בעלי ציפוי נגד הדבקה, נירוסטה, מחבתות, סירים, סכום, חרסינה, אמבטיה ומשטחי עבודה. בריא יותר לשימוש, הוא מכיל חומר אנטי-בקטריאלי טבעי ואינו מכיל חלקיקי קרצוף מלאכותיים. 

מחיר לצרכן: 16.90 ₪ 

ביצת הפלא למקרר – בכל מקרר ביתי יש ריכוז גבוה של גז אתילן טבעי הנפלט מהפירות והירקות. על אף שגז זה אינו מזיק לבני אדם, הוא גורם לריקבון מזורז של פירות וירקות. ביצת הפלא סופחת את הגז ובכך מאפשרת לפירות ולירקות להישאר טריים, תוך שמירה על המרקם והערכים התזונתיים שלהם לאורך זמן.

מחיר לצרכן: 35.90 ₪  

Green Flash – הוא שם לתופעת טבע מדהימה המתרחשת בזמן שקיעה באוקיאנוס,  ברגע נגיעת השמש באופק מופיע הבזק ירוק. בשנים האחרונות, עקב הזיהום הגובר, תופעה זו הפכה לנדירה. אנו מקווים שבעזרת מוצרים אקולוגיים כמו של Green Flash נוכל למנוע את הכחדת התופעה. קו המוצרים של GF מבית אורגניקזון מציע מגוון מוצרים שימושיים, איכותיים, נטולי רעלים וידידותיים לסביבה. המותג מספק חלופות אקולוגיות ובריאות יותר למוצרי צריכה יום יומיים על מנת להפחית טביעת רגל אקולוגית. במסגרת תהליך הייצור והאירוז, המותג עושה מאמצים לשלב עבודה קהילתית, מוצרים רבים של המותג נארזים בעמותה המעסיקה עובדים עם מוגבלויות.

ניתן להשיג באתר ‘בשבילנו – מוצרים טבעיים באהבה‘.

צילום: טל טרי