החברה, שמייצרת כבר למעלה מ-15 שנה ויטמינים ותוספי תזונה בתצורת סוכריות ג׳לי למותגים פרטיים ברחבי העולם, משיקה מותג משלה ותתחיל לשווק את תוספי התזונה לראשונה ברשתות השיווק בארץ. מדובר בקטגוריה חדשה המהווה חדשנות כפולה בשוק תוספי התזונה והויטמינים – צורת צריכה חדשה של ויטמינים בסוכריות וערוץ שיווק חדש ברשתות המזון ולא בפארמים.

קטגוריית תוספי התזונה בסוכריות ג’לי היא קטגרויית המזון הצומחת בעולם עם תחזית מכירות של מעל 10 מיליארד דולר לשנת 2025. לאור העלייה למודעות בריאה ונכונה במדינות מערביות כמו באירופה או בארה״ב סוכריות הג’לי הן צורת אפליקציה נפוצה לויטמינים, מינרלים, תוספי תזונה ותרופות שונות. אם בעבר נהגו רבים לקחת כדורים וטבליות להשלמת תזונה, מוצרי הג’לי באים לנתק את תחושת ה׳מחלה׳ שמקושרת ללקיחת כדורים ולהפוך את השלמת התזונה לחוויה חיובית, קלילה ולא מאיימת. מיה פלוס מהווה פתרון מעולה לילדים ולקהל הגיל השלישי שנמנעים או מתקשים לקחת כדורים וכן לצרכני ויטמינים ותוספי תזונה שרוצים לעבור למוצר מתקדם, טעים ונוח יותר.

מגוון אדיר של ויטמינים ותוספי תזונה

מיה פלוס תושק לראשונה עם מגוון רחב של 12 מוצרים – 6 מהם למבוגרים ו-5 לילדים ומוצר אחד שמתאים לכל המשפחה, גם מבוגרים וגם ילדים. בין המוצרים תוכלו למצוא רבי מכר כמו כורכום וויטמין C וכן מוצרים סגמנטליים יותר כמו סוכריות לחיזוק השיער והציפורניים, אומגה 3, מולטי ויטמין ועוד.

מיה שמפתחת ומייצרת במפעלה עשרות פורמולות למותגים שונים בעולם, מתמחה בייצור תוספי התזונה האלה ומבטיחה שקיימים בצינור הפיתוח עוד עשרות רבות של מוצרים העונים על צרכים שונים.

הבריאות מגיעה לסופר

עם השקת מיה פלוס יתאפשר לצרכנים לראשונה למעשה לרכוש ויטמינים ותוספי תזונה ברשתות השיווק ולא רק ברשתות הפארם כפי שהיה באופן מסורתי עד היום. המהלך צפוי להכניס צרכנים חדשים לקטגוריה וכן להעביר צרכנים ותיקים של הקטגוריה למוצרים החדשים, שכן הם פוקדים את הסופר השכונתי כל שבוע ולא לעיתים רחוקות יותר כמו סניפי הפארם. כך מאמינים במיה יוכלו הצרכנים לקנות ויטמינים ותוספי תזונה כחלק מרשימת הקניות השבועית, בסמוך למוצרי המזון האחרים. המוצרים יהיו זמינים לרכישה ברשתות יינות ביתן, רמי לוי שיווק השקמה, מגה, יוחננוף, זול ובגדול, רשת יש, אושר עד, נתיב החסד, נטו חיסכון, כמעט חינם, אחים יעקובי, מחסני השוק, שפע ברכת השם, שפע מזל וברכה ומעיין 2000. רשתות נוספות עתידות להתווסף בחודשים הקרובים.

מהיום כיף לקחת ויטמינים!

השקת מיה פלוס תלווה בקמפיין פרסום וקידום מכירות נרחב בתקציב של כ-3 מליון ש״ח תחת המסר ״מהיום כיף לקחת ויטמינים״. הקמפיין יופיע באמצעי מדיה שונים מטלויזיה דרך דיגיטל ושילוט וכן שימוש במשפיענים שישתמשו במוצרים עם כל בני המשפחה ויחוו את דעתם.

מגוון המוצרים של מיה PLUS

ילדים

(STRONG) ויטמין C ידוע כנוגד חמצון טבעי ומסייע בחיזוק מערכת החיסון.

(PROTECT) ויטמין D חיוני לבריאות העצמות. מעודד ספיגה של סידן.

(WINTER BOOST) שילוב של ויטמין C ומיצויי צמחים כמו פרופוליס, אכיניצאה וסמבוקוס.

(ENERGY) הרכב וויטמינים ומינרלים ויטמין C, ויטמין B3, ויטמין 5B, ויטמין 6B, ויטמין 12B, ביוטין, חומצה פולית ואבץ.

(SMART) אומגה 3 מסייעת בשימור וחיזוק הזיכרון.

מבוגרים

(REFRESH) כורכומין וג׳ינג׳ר – מכיל כמות גבוהה של כורכומנואידים להשפעה יעילה ומיטבית.

(WOMEN ENERGY) 23 ויטמינים ומינרלים כולל ויטמינים A, C, D, E, K וקבוצת B, ברזל, סידן, אבץ ועוד מינרלים.

(MEN ENERGY) 22 ויטמינים ומינרלים כולל ויטמינים A, C, D, E, K וקבוצת B, ברזל, סידן, אבץ ועוד מינרלים (micronutrients)

(SHINE) הקולגן מסייע בשיפור אלסטיות העור, לשמירה על מראה צעיר.

(BEAUTY) מולטי ויטמין בשילוב תוספת ביוטין.

(MEMORY) אומגה 3 מסייעת בשימור וחיזוק הזיכרון.

(EXTRA PROTECT) שילוב עם ויטמין C, ויטמין D ואבץ.

בנוסף, חברת ‘מיה’ , מחברות המזון הישראליות הצומחות ביותר, מייצרת, אורזת ומשווקת מגוון רחב של למעלה מ-400 מוצרים (כ-850 פריטים), בשלל קטגוריות: קטניות, אורז ודגנים, מוצרי עזר לאפייה, תבלינים, פיצוחים, פירות יבשים, חטיפים, סוכריות וממתקים ועוד. החברה משקיעה רבות ברכישת ציוד ומכשור מתקדם, במחקר ופיתוח של מוצרים חדשים בעלי ערך מוסף.

כל המוצרים פרווה , נארזים בסביבה חופשית מגלוטן.