חברת שר (Schär), המותג המוביל באירופה בתחום המוצרים ללא גלוטן, מרחיבה את מגוון המוצרים בארץ ומשיקה חדשנות בישראל: בסיס לפיצה ללא גלוטן, ללא צורך בהקפאה, ללא חומרים משמרים ומעושר בסיבים תזונתיים. זוהי הפעם הראשונה שמשווק בארץ בסיס לפיצה ללא גלוטן כמאפה לא מוקפא. הבסיס החדש מאפשר ליהנות מהיום מפיצה בהכנה קלה ומהירה בבית (15 דקות בלבד!), ללא צורך בהפשרה, עם איכות, חוויה וטעם של פיצה אמיתית. הבסיס ישווק באריזה של 2 יחידות. ניתן להשיג בחנויות הטבע הפרטיות וברשתות ניצת הדובדבן, טיב טעם, טבע-קסטל ויוחננוף ועוד.  

בסיס הפיצה של Schär ללא גלוטן, בעל איכות של קרסט אמיתי וטעם נפלא, הינו גם טבעוני ואינו מכיל שמן דקל, חלב, ביצים ולקטוז. כל שצריך כדי ליהנות מפיצה ללא גלוטן הוא ליצוק רוטב עגבניות על הבסיס, להוסיף גבינת מוצרלה ולהכניס לתנור לאפייה של כ- 12 דקות. ניתן להוסיף לבסיס תוספות מיוחדות כמו תירס, פטריות, זיתים ועוד.

לדברי שלומית דיליאון, דיאטנית קלינית ויועצת מקצועית למותג שר, אוכלוסיית הצליאק בישראל הסתפקה במשך שנים רבות במגוון מצומצם של מוצרי מזון. “חברת שר מנגישה מוצרים חדשים, טעימים ואיכותיים לאוכלוסייה זו בישראל. בסיס הפיצה מצטרף לשורה של מוצרים חדשניים כדוגמת סדרת הלחמים שאינם דורשים הקפאה ואינה מכילה חומרים משמרים”.

לדברי עדי טייכר, מנהלת השיווק של חברת “ליב”, הנציגה הבלעדית של שר בישראל: “שמנו לעצמנו מטרה להרחיב את תמהיל המוצרים שאנו משווקים בישראל כדי לאפשר לצרכן הישראלי ליהנות ממגוון מוצרי שר, בדומה למיליוני צרכנים ברחבי העולם. אנו שמחים להביא לקהל הצליאקים ולנמנעים מגלוטן, בסיס איכותי וטעים לפיצה, איתו ניתן להכין פיצות ביתיות נהדרות בשלל טעמים להנאת כל המשפחה”. לדבריה, בקרוב תחל החברה לשווק את המוצר גם לשוק הפיצריות, במטרה לתת מענה לקהל ללא גלוטן גם באכילה מחוץ לבית.   

בישראל משווקים מוצרי חברת “שר” על ידי חברת “ליב“, המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וכן מוצרים נטולי לקטוז גלוטן. לליב פריסה ארצית והיא משווקת את מוצריה המקומיים והמיובאים בחנויות הטבע וברשתות המזון השונות.

כשר פרווה בהשגחת הרבנות פררה איטליה ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 39.90 ₪ לאריזת 2 יחידות (300 גרם).  

להשיג בחנויות הטבע הפרטיות וברשתות ניצת הדובדבן, טיב טעם, טבע-קסטל ויוחחנוף.