קבלו בתשואות את גרופר (Growper) המוגז הטבעי והאורגני הראשון בישראל. 

גרופר, משקה פירות אורגני מוגז טעים ומרענן הינו משקה ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, ללא חומרי טעם וריח, עשוי פירות אורגנים בלבד בתהליך ייצור השומר על ערכי הפרי. רק פרי, מים, גז וזהו. 

המשקה מביא בשורה אמיתית לצרכנים בישראל ואלטרנטיבה בריאה וטבעית לחלוטין (כ-50% פרי) למי שצורך משקאות קלים ומוגזים, במציאות בה השוק נשלט ע״י חברות המשקאות הגדולות שמוכרות משקאות ממותקים, עתירי קלוריות וחומרים לא טבעיים. 

גרופר שם לעצמו למטרה לעודד, להנגיש ולאפשר צריכה בריאה דרך אחד המוצרים הנצרכים ביותר ביומיום. גרופר פותח במשך שנתיים, בעלות של כמיליון שקלים, כאשר בתהליך הפיתוח דוייקו הטעמים ואוזנו כך שיתאימו לחיך הישראלי, הופחתו כמות הקלוריות, נבחרו חומרי הגלם הנכונים וכן האריזה –  בחירת הזכוכית לבקבוק ולא פלסטיק ועיצוב ומיתוג צעיר וחדשני. 

המשקה זמין כרגע בשלושה טעמים מרעננים ,בבקבוקי זכוכית בנפח 330 מ”מ, בעלי פקק הנפתח ידנית ללא צורך בפותחן בקבוקים: תפוזזה – תפוז דם דומדמניות, תפוחחה – תפוח עץ ואננס ולימוננדה – לימון ליים. מחיר כל בקבוק כ-9 ש״ח ליחידה, מחיר אטרקטיבי מאד ביחס למוצרים טבעיים ואורגנים אחרים. גרופר הינו כשר בד”צ יורה דעה הרב מחפוד. נטול גלוטן ובעל תו ויגן פרנדלי. 

הסיפור שמאחורי גרופר

מאחורי גרופר עומדים היזמים לירון קופר ויובל גרודק, שהכירו בלימודי וטרינריה וזיהו צורך ופוטנציאל ענק בשוק המשקאות הקלים. השניים חיפשו ליצור משקה קליל ובריא שהוא אלטרנטיבה למוגזים המוכרים, אבל הוא לא ממש מיץ טבעי וכבד – אלא משקה קליל וטעים שאפשר לשתות בלי רגשי אשמה. ככל שהפרויקט הפך רציני, הם עזבו קריירות מצליחות ובמשך כשנתיים התמקדו בפיתוח המוצר. השניים חברו לשחקן עופר שכטר בתור שותף עסקי מלא בפרויקט, והתמקדו בקידום אג’נדה לצריכה בריאה אשר תיצור שינוי תודעתי במטרה להביא מוצר בריא, טבעי ונגיש לכולם. 

הפרויקט שהושק כהדסטארט מצליח במסגרתו גויסו מאות אלפי שקלים, המשיך לגייס הון באמצעות FundIt בו גויסו כ-4 מיליון ש״ח מהציבור שקיבל את המותג באהבה.

בקבוקי גרופר נמכרים היום במעל ל-1500  נקודות מכירה: רשת שופרסל; צה”ל; תחנות הדלק דור אלון, רוב חנויות ורשתות הטבע, מעדניות, בתי קפה, , AM:PM, , טיב טעם ועוד. ניתן לרכוש דרך  אתר האונליין של החברה. בשנה הקרובה צפויה להתרחב ההפצה עם אלפי נקודות מכירה נוספות ופריצה לשוק הבינלאומי.