חברת Jelixir קוסמטיקה בהתאמה אישית, מציעה ערכות טיפוח חדשות להזנת העור, למיצוק לטיפול ושיקומו.  כל ערכת פנים הורכבה באופן ממוקד כך שיתאים לסוגי עור שונים ולמטרות טיפוליות שונות.

חברת Jelixir מביאה מהפכה גדולה ומשמעותית בתחום הקוסמטיקה, מתוך הבנה שלכל אחת מאיתנו יש עור פנים עם צרכים שונים, הדורש טיפול ייחודי ומותאם אישי. החברה מציעה 2 קרמים בסיס עשירים ומזינים לעור הפנים הבוגר והצעיר, אותם ניתן לשדרג ולהתאים אישית על ידי הוספת סרום-בוסטרים לפי מה שעור הפנים שלך צריך. הקרמים והבוסטרים הם וגאן פרנדלי, מכילים רכיבים אורגניים, לא נוסו על בעלי חיים, לא מכילים רכיבים מן החי, ללא פאראבנים, ללא סולפטים, ללא שמן מינרלי, תוצרת כחול לבן ומיוצרים בישראל ובפיקוח ובאישור משרד הבריאות. כעת החברה  משיקה ערכות חדשות  שהורכבו באופן ממוקד כך שיתאים לסוגי עור שונים ולמטרות טיפוליות שונות.

ערכה מקצועית לטיפול באקנה ואיזון עור שמן–הערכה מיועדת למי שסובלת מחוסר איזון של שמנוניות העור וזקוקה לבוסטר המרגיע ומרכך את העור, מפחית אקנה, עוזר לצלקות מטפל באדמומיות, צלקות ומבהיר כתמים. קרם הלחות Divine מולטי קרם עשיר בנוגדי חימצון ורכיבים פעילים שמעניק מענה מושלם והזנה עמוקה ומשמעותית במרקם קליל. עליו מוסיפים את הבוסטרים: סרום בוסטר ויטמינים Dune לטיפול בעור בעייתי. מבוסס על קומפלקס של מיצוי צמחים ; גוטו קולה האנטי דלקתי שמאיץ את התחדשות התאים ומעניק הקלה מידית בפצעים ובעור פגום, אלוורה המרגיעה ומרככת את העור, מפחיתה אקנה, עוזרת לצלקות ומבהירה כתמים. מרווה מרגיעה, קמומיל לטיפול בעור אדום ורגיש ושמן המפ. מבוסס אומגה 3 ו-6 ונמצא בשימוש רפואי לשחזור והתחדשות עור פגוע מפסוריאזיס ואקנה.  סרום בוסטר להרגעת עור מגורה ואדמומי Oasis . תמציות הצמחים הטבעיות אשר מרגיעות, מחליקות ומטפחות מהמריחה הראשונה, האלוורה מעניקה לחות וריכוך, מיצוי תה ירוק הוא אנטי אוקסידנט עשיר במינרלים וויטמינים אשר מחדשים את תאי העור ומורידים נפיחויות. מכיל שמן קלנדולה הפועל כחומר אנטי דלקתי ומסייע להרגעה וריכוך העור. ריכוז פרח הקמומיל מרגיע עור אדום, רגיש ויבש.

על בסיס קרם Divine, מוסיפים את הבוסטרים היעודיים של Jelixir. לפי תחושת העור ניתן לשנות את היעוד של הקרם על ידי כל אחד מהבוסטרים שבערכה.  התוצאה בשימוש תדיר : עור חלק, נקי ורך, נטול אדמומיות ובעל רגישות מופחתת החלמה מהירה של תאי עור פצועים, צלקות ואקנה.מחיר ערכה : 549 ₪ (במקום 610).  

ניתן להשיג באתר https://www.jelixir.com