מותג חטיפי הבריאות FREE משיק סדרה חדשה תחת השם: סלייסים, הכוללת 2 מוצרים: ירקות שורש–  במליחות מעודנת וסלייסים בננה – במליחות מעודנת. 

לראשונה FREE נכנס לקטגוריית חטיפי הצ’יפס וכמו כל מוצרי המותג, גם הפעם כל הרכיבים טבעיים וללא תוספת סוכר (למעט מה שכמובן מגיע בירקות או בפירות עצמם).

הירקות בסדרה החדשה משלבים מיקס של קסאבה, בטטה, סלק וגזר. הבננה היא מזן פלנטיין שאלו בננות מיוחדות שמיובאות מאקוודור. הסלייסים החדשים של FREE מתאימים כמנת ביניים וכתחליף לנשנוש בריא ואף מעולים כתוספת קראנצ’ית לסלט. מוצרי הסדרה מיועדים גם לטבעוניים, ללא גלוטן, ללא סוכר, ללא חומרים משמרים ועוברים תהליך מוקפד של טיגון בשמן זית ושמן זית כתית. 

לדברי, אבינועם ארביב, דיאטן קליני ויועץ למותג Free: “שמן זית עשיר בחומצה אולאית, חומצת שומן המקושרת לשיפור במדדי לחץ דם, דלקת ואף ירידה בתחלואה בסוגי מחלות שונים. שימוש בשמן זית לתיבול, אפייה וטיגון מאפשר לנו אחוז גבוה יותר של חומצה אולאית במוצר הסופי.” לדבריו: “במהלך תהליך טיגון, יוצאות מהמזון מולקולות מים ומתחלפות במולקולות שומן. לכן, כאשר אוכלים מאכל מטוגן, איכות והרכב שמן הטיגון חשובים מאוד”.  

הסלייסים משווקים במארז משפחתי של שקית המכילה 90 גרם

כשרות – בד”צ בית יוסף ואגודת ישראל

מחיר מומלץ לצרכן: 14.9 ₪ 

ניתן להשיג ברשתות המזון ורשתות השיווק ברחבי הארץ