חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משיקה סדרת עוגות בוקר חדשה באריזה אישית. הסדרה כוללת 3 מוצרי מאפה בטעמים נפלאים ובאיכות של אפייה ביתית: רוגעלך, מאפה בטעם שוקולד ומאפה קינמון. העוגות האישיות של אחוה הן הקרובות ביותר לעוגות קונדיטוריה, עשויות מבצק שמרים נימוח, עשירות במילוי של שוקולד וקינמון, נימוחות בפה ובעלות טעם של אפייה ביתית. העוגות משווקות באריזה אישית של 120 גרם ומתאימות כארוחות ביניים, כקינוח מפנק ולפתרון אכילה מחוץ לבית לצד שתייה קרה או חמה. 

על פי דו”ח של חברת סטורנקסט, פערי המחיר בין “אחוה” לבין המותגים האחרים בתחום הטחינה, החלוה והעוגות הארוזות הוא מעל ל- 20%! אחוה הינה מובילת קטגוריה ומציעה את המחיר הזול לכל אורך השנה, בלי קשר למבצעים. סדרת העוגות האישיות החדשה של “אחוה” תימכר במחיר שווה לכל נפש של כ-2.5 – 3.5 ₪ בלבד ליחידה. 

לדברי יובל מלאך, סמנכ”ל השיווק של חברת “אחוה”, מעל לכ-700,000 עוגות אישיות הוזמנו בחודש אוקטובר, בעיקר על ידי מערכת הביטחון וחברות ההסעדה. “אנו שמחים לתת מענה לשוק הישראלי, בטח בזמנים כאלה, ולהביא לצרכן מוצרי מאפה טעימים, באיכות של מיטב הקונדיטוריות ובמחיר שווה לכל כיס”.  

כשר פרווה בהשגחת בד”צ העדה החרדית ירושלים. 
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 2.5 – 3.5 ₪ לעוגה אישית באריזת 120 גרם. 
להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות הנוחות ברחבי הארץ.