חברת מילוטל, ששמה לה למטרה להביא ללקוח את חווית הצ׳יפס האיכותי מהמסעדה הביתה משיקה בימים אלה סדרת אריזות צ׳יפס קמעונאיות ב-6 סגנונות שונים. בין מוצרי הצ׳יפס הקפוא של החברה ניתן למצוא צ׳יפס קלאסי, צ׳יפס סטייק, צ׳יפס אמריקאי, צ׳יפס זיגזג, צ׳יפס קוביות, צ׳יפס פלחים וסטייק צ’יפס.

מקפיא הצ׳יפס ברשתות הפך בשנים האחרונות לגנרי ומשעמם. לתוך הואקום הזה נכנסת מילוטל החדשה עם סדרת מוצרים איכותיים ובריאים, שהופכים את הבישול הביתי לקל ונוח יותר. האריזות החדשות ניתנות לרכישה ברשתות נבחרות.

המוצרים החדשים:

  • צ’יפס קלאסי 800 גרם. מתאים לטיגון ואפייה. הצ׳יפס שכולם אוהבים.
  • צ’יפס קלאסי משפחתי- 1.5 ק”ג אריזה משפחתית במשקל חדש.
  • צ’יפס זיג זג 1.5 ק”ג – מתאים לטיגון ואפייה, מגיע בחיתוך זיג זג אהוב על ילדים. אריזה משפחתית גדולה.
  • צ’יפס קוביות 1 ק”ג  – מתאים לטיגון ואפייה, מגיע בחיתוך קוביות קטנות בסגנון ״הום-פרייז״, מעולה לנשנוש.
  • צ’יפס פלחים 1 ק”ג – פלחי תפו״א עם קליפה, מתאים לטיגון ואפייה. מחליף את תוספת התפו״א בתנור, ניתן להוסיף תיבול לפי הטעם.
  • צ’יפס אמריקאי – 1.5 ק”ג מתאים לטיגון ואפייה. סגנון מקלות דקים כמו ברשתות המזון המהיר. אריזה משפחתית גדולה.
  • צ’יפס סטייק – 1.5 ק”ג מתאים לטיגון ואפייה. סגנון Wedges טרנדי ונפוץ במסעדות המבורגרים ודיינרים. אריזה משפחתית גדולה.

כשרות לכל מוצרי הצ׳יפס המוקפא: מהדרין “הרב רובין”. רבנות מועצה אזורית מטה אשר.

מילוטל – מהשדה לצלחת

חברת מילוטל הינה יצרנית ומשווקת מובילה של צ׳יפס וירקות קפואים אחרים. החברה, שנוסדה בשנות השמונים של המאה שעברה כחלק ממפעלי מילואות של הקיבוצים והייתה במשך מספר שנים בבעלות קבוצת פישמן, נרכשה בשנת 2018 ע״י ג’אווד אגבריה והושקעו מעל 13 מיליון ש״ח במפעל מחודש ומתכננת להשקיע בעתיד הקרוב סכומים נוספים לשדרוגים נוספים.

כיום מונה החברה כ- 100 עובדים.

החברה פעילה הן בשוק המוסדי והן בשוק הקמעונאי. בשוק המוסדי החברה מוערכת מאד בקרב שפים מקצועיים ומסעדות איתם היא עובדת בשיתוף פעולה, ועונה על צרכיהם המדוייקים. בשוק הקמעונאי, ברשתות השיווק, שמה לה החברה למטרה להביא את הצ’יפס האהוב מהמסעדות הביתה.

תחת ההנהלה החדשה משנה מילוטל את פניה מחברה תפעולית לחברה שיווקית ששמה לה למטרה להיות חברה מובילה במקצועיות ובחדשנות טכנולוגית בתחום הקפואים ובפרט צ’יפס קפוא. מחלקת המחקר והפיתוח במילוטל מובילה אג׳נדה של פיתוח מוצרים חדשים לשוק הישראלי.

לצד ערכים של איכות, חדשנות ושירותיות, שמה לעצמה מילוטל מטרה לעודד חקלאות ישראלית והקפדה על כל שלב הייצור מהשדה לצלחת. מילוטל בוחרת עם אילו חקלאים לעבוד, מהם זני תפו”א המתאימים ביותר, מתי הכי נכון לאסוף אותם ומה הדרך הנכונה לטפל בהם ולארוז אותם.

מילוטל רואה בחקלאים שלה חלק מצוות המפעל ומשתפת אותם בפיתוחים ובהחלטות למציאת פתרונות ומוצרים המתאימים לצרכי הלקוח.