מיה תעשיות מזון, אחת מיצרניות ומשווקות מוצרי המזון הגדולות והאהובות בישראל, משיקה מוצר נפלא חדש בחטיבת מוצרי האפייה, למגוון שימושים וקהלי יעד- ערמונים קלויים וקלופים הארוזים באריזת וואקום השומרת על טריותם.

הערמונים הם אגוזים חורפיים המבשילים בסוף הסתיו, אז אנחנו מתחילים לראות אותם בשווקים ובפינות רחוב על הגריל. למרות המראה המטעה, הם שונים מאוד מאגוזים, דלים בקלוריות (כ-245 ל-100 גרם ערמונים קלויים), דלים בחלבון, עשירים בפחמימות ולא מכילים כולסטרול. לערמונים יש עוד כמה יתרונות מפתיעים. הם עשירים בוויטמין סי , בקבוצת וויטמיני בי ומכילים חומצה פולית. על פי הרפוה הסינית לערמונים יש השפעה מחממת על הגוף.

הערמונים משתלבים במגוון מתכונים וקינוחים ומשדרגים כל מנה: ערמונים נפלאים כמרכיב בתבשילי קדרה (עוף ובקר) או מרק. מחית ערמונים וערמונים מסוכרים הם מרכיב חובה במזווה הקונדיטוריה המקצועי. מחית ממותקת משמשת לקינוחים, לקרמים ולעוגות. ערמונים מסוכרים ניתן לפזר על מנת גלידה , או לקשט בהם עוגות. 
ערמונים קלופים וקלויים מיה תעשיות מזון. כשר לפסח. משקל 100 גר. מחיר 4.90-5.90 כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומסומנת בתו הירוק של משרד הבריאות

צילום: אבי כהן