מותג  הדרמו קוסמטיקה המוביל סרווה,  CeraVe משיק את HYDRATING CREAM-TO-FOAM, מוצר ניקוי חדשני בעל מספר יתרונות: 

  • מסיר ללא מאמץ לכלוך, שומן, איפור עמיד ושאריות קרם הגנה. 
  • מעניק לחות לעור הפנים. 
  • אינו מזיק למחסום ההגנה הטבעי של העור.
  • בעל מרקם קרם, ההופך לקצף בעת ההנחה על העור.
  • מתאים לעור רגיל עד יבש.

נשים רבות ברחבי העולם, משתמשות בשני תכשירי ניקוי שונים, בכדי להסיר איפור ולנקות את עורן. הצרכנית נאלצת לעתים קרובות, לבחור בין תכשיר ניקוי אשר מנקה בעדינות אך מותיר שאריות איפור, לבין תכשיר ניקוי גס יותר המנקה את העור לעומקו, אך עלול לגרות את מחסום ההגנה הטבעי של העור. כך עולה מסקר עולמי בנושא ניקוי עור הפנים. 

מותג CeraVe מציע מגוון של תכשירי ניקוי, אשר פותחו בשיתוף רופאי עור. המוצרים מנקים ביעילות מבלי לפגוע במחסום ההגנה הטבעי של העור, יעילים ונגישים. שלב אחד בלבד, ללא התפשרות על יעילות וניקוי עמוק. 

Hydrating Cream-to-Foam Cleanser, מקל על שגרת הניקוי באמצעות תחליב עדין ויעיל, בשלב אחד בלבד מסיר לכלוך, שומן ואיפור, מבלי לייבש את מחסום ההגנה הטבעי של העור. הפורמולה מורכבת מחומצות אמינו, חומצה היאלורונית וסרמידים, החיוניים לשמירה על מחסום ההגנה הטבעי של העור. שילוב מושלם של יעילות ועדינות, המציע חוויית ניקוי קלה ונוחה, ללא כל מאמץ ומותיר את העור נקי, רך ומלא לחות. הקרם הופך לקצף עדין, כאשר מעסים אותו על עור רטוב, וניתן למריחה על אזור העיניים בכדי להסיר איפור.

המשימה של CeraVe, בשיתוף רופאי עור מהמובילים בעולם, היא לשקם את מחסום ההגנה הטבעי של כל סוגי העור, באמצעות יעילות, בטיחות, התאמה ונגישות. מוצרי הטיפוח מועשרים בשלושה סרמידים חיוניים (סרמידים 1, 3 ו-6-II), חומצות שומן, וליפידים אחרים המסייעים בשיקום מחסום ההגנה הטבעי של העור ובשמירה עליו. טכנולוגיית MVE (Multivesiculer emulsion), המוגנת על ידי פטנט, מאפשרת מערכת הולכה ייחודית המעניקה לחות לאורך זמן. 

מחיר מומלץ לצרכן: 74.90 ₪ , תכולה: 236 מ”ל

את מוצרי CeraVe ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, בקופות החולים מכבי ומאוחדת ובקנייה און-ליין באתר המכר