1. מוצרי שיאומי שיסדרו לכם את שנת הלימודים

חודש אוגוסט בפתח ובעוד חודש וחצי הילדים יחזרו לבית הספר וטירוף הקניות לכבוד המאורע כבר כאן. תכנון הקניות לקראת שנת הלימודים החדשה מעסיק הורים רבים, ועל מנת להקל עליכם, ריכזו קבוצת שיאומי את מוצרי המותג אשר יעניקו לילדיכם שנת לימודים מוצלחת ויעשו לכם ההורים קצת סדר בבלאגן. 

Mi LCD Blackboard

הלוח האלקטרוני של שיאומי, בייבוא קבוצת המילטון, מאפשר כתיבה ותצוגה של כתב יד וציורים באופן ברור בגווני כחול ירוק הודות למשטח LCD בעל יכולת כתיבה רגישה ללחץ. המסך מתאים במיוחד לילדים בגנים ובכיתות הנמוכות, מאפשר אימון על כתיבת אותיות, ציור, החזקה נכונה של כלי כתיבה הודות לכך שהמשטח מדמה את חווית הכתיבה על נייר ובו זמנית מאפשר חווית שימוש חלקה של מסך LCD. המסך מגיע עם עט סטיילוס מגנטי קל ונוח לשימוש למגוון רחב של גילאים. כמו כן, המסך מתנקה באמצעות לחצן הנמצא בתחתית המסך, לחצן נוסף בצד המכשיר מאפשר נעילה ושמירת המסך. ה- MI LCD Blackboard צורך אנרגיה מזערית וכך ניתן להשתמש בסוללה במשך 365 ימים.

מחיר: 129 ₪ 

מנורת שולחן חכמה Mi LED Desk Lamp 1S

מנורת LED Mi השולחנית של שיאומי, מבית קבוצת המילטון, מעוצבת בצורה מינימליסטית ותוכננה במיוחד כדי למזער את הריצוד שגורם לעייפות ולהשפעות מזיקות אחרות על העיניים. באמצעות פטנט עיצוב אופטי ייחודי המשלב מספר השתקפויות ושבירות אור, כך שמתקבלת תאורה הקרובה ביותר לתאורה טבעית. טמפרטורת הצבע ובהירות המנורה ניתנים להתאמה בהתאם לצרכי המשתמש וכוללים 4 מצבי תאורה קבועים המותאמים לתרחישי שימוש שונים: מצב מיקוד- התאמה באישית בין זמני מיקוד לזמני מנוחה. מצב קריאה- תאורה בטמפרטורת צבע מתאימה ובהירות מקסימלית כך שגם לאחר קריאה ממושכת העיניים לא מתעייפות. מצב מחשב- תאורה מתאימה לעבודה על מחשב בטמפרטורת צבע מתאימה, תוך צמצום השפעת האור הכחול. מצב ילדים- תאורה בטמפרטורת צבע מתאימה לשמירה על עיניי הילדים. מנורת השולחן החכמה נשלטת באמצעות לחצן או באמצעות יישומון Mi Home בנייד.

מחיר: 199 ₪

תיק גב 17 ליטר Mi City Backpack 2

התיק של שיאומי, בייבוא קבוצת המילטון, מתאים לכל שימוש, ובמיוחד עבור שנת הלימודים. ה- Mi City Backpack מגיע בעיצוב עכשווי ורוכסן פנימי לתא נסתר. מתאים לנשיאת מחשב נייד ,טאבלט ועוד. התיק בעל קיבולת של 17 ליטר, בעל 8 תאי אחסון העשוי 100% פוליאסטר עמיד במים אשר אינו נוטה להשתפשף ושומר על צורתו המקורית של התיק למשך זמן רב. התיק בעל רצועות מרופדות רחבות, רכות ונוחות לשימוש אשר הודות למילוי עם כותנת EPE מפחיתות את הלחץ על הגב והכתפיים. 

מחיר: 179 ₪ 

המוצרים משווקים עם אחריות למשך 12 חודשים על-ידי היבואן הרשמי, קבוצת המילטון. 

ניתן לרכוש את המוצרים באתר הרשמי של שיאומי ישראל, בחנויות Mi Store בראשון לציון, דיזנגוף סנטר, וקניון הקריון באתרי הסחר ואצל המשווקים המורשים, עם אחריות יבואן רשמי.

2. חוזרים ללימודים מוכנים ומוגנים 

מותג קלינקס הפופולרי מציע לחזרה לבית הספר ממחטות טישו בעיצוב הדמויות האהובות של דיסני ומארוול

לקראת החזרה לבית הספר, המותג האהוב קלינקס מציע פריט חובה בכל ילקוט – ממחטות טישו ממותגות בעיצוב הדמויות האהובות של דיסני ומארוול באריזת ON THE GO המתאימות במיוחד לתיק בית הספר והגן. 

מנתוני סקר של קלינקס עולה כי טישו הוא המוצר הנפוץ ביותר שילדים מצטיידים איתו לביה”ס, 64% מהילדים מקפידים לשים בתיק טישו ואילו 54% מהילדים משתמשים בטישו בפורמט ממחטות. קיימת חשיבות רבה בהקניית הרגלי ההיגיינה לילדים כבר מגיל צעיר ובית הספר הוא ללא ספק המקום הראשון בו אנו יכולים להקנות הרגלים אלו עבור ילדינו.  בנוסף לכך, טישו הוא אחד המוצרים המבוקשים ברשימות הציוד מבית הספר ובעיקר ברשימת הציוד לכיתה א’.  ממחטות הטישו של קלינקס מוצעות בשני מארזים מעוצבים: אנה ואלזה ודמויות מרוול. ממחטות הטישו של קלינקס עדינות במיוחד לעור הפנים ובעלות 34 שכבות של חזקות מצד ורכות מאידך, לשימוש יומיומי. 

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם גם במארז משפחתי של 15 יחידות.

3. ממשיכים לחטא: חוזרים לבית הספר עם מטליות לחות אנטיבקטריאליות של ניקול

בדומה לשנה שעברה גם שנת הלימודים הקרובה תפתח בסימן וירוס הקורונה שמרים ראש. הקורונה שמרימה ראש בחודש האחרון מאלצת את ההורים לצייד את התלמידים לא רק בספרי לימוד, מחברות או ילקוט, אלא גם במסכות, ג’ל לחיטוי ידיים ומטליות לחות אנטיבקטריאליות לחיטוי משטחים. 

ניקול, מותג הניקיון המוביל לעזרי ניקיון ואפייה, משווק מטליות לחות אנטיבקטריאליות באריזת TO GO. המטליות הלחות שמיועדות לניקוי וחיטוי משטחים, משמידות 99.9% מהווירוסים והחיידקים הנמצאים על גבי המשטח. מטליות אלו, באריזה נוחה לנשיאה בתיקי התלמידים – הן צו השעה וחובה בכל יציאה מהבית ובטח בזמן הלימודים כשהילדים נמצאם שעות רבות בסביבה לא תמיד מחוטאת. 

אריזת המטליות מכילה 15 יח’ ונמכרת ברשתות בשלישיות.

4. חוזרים לבית הספר עם סדרת נייר טואלט לח של לילי

המחצית הראשונה של החופש הגדול כבר נמצאת מאחורינו וה- 1 לספטמבר מעבר לפינה. זה בדיוק הזמן שהורים מתחילים את מסע רכישת הספרים והציוד לבית הספר ולא רק. לצד ספרי לימוד, מחברות ותיק גב, קיימים מוצרים נלווים שהופכים את השהות בבית הספר לנעימה יותר במיוחד לילדי כיתה א. התלמידים שעולים מהגן לבית הספר יתמודד השנה לא רק אם מעבר למסגרת לימודית, אלא גם יטפחו בפעם הראשונה עצמאות בבית הספר בכלל ובשירותים בפרט. מותג נייר הטואלט לילי מלווה את ילדי כיתה א’ ושכבות הגיל הגבוהות יותר והופך את החוויה בשירותי בית הספר לנקייה, נעימה ובטוחה. המותג המוביל בקטגוריה, מציע סדרות נייר טואלט באריזות אישיות לקראת החזרה לבית הספר. נייר הטואלט הלח של לילי הינו מתכלה ומתפרק ונשטף באסלה, בעל מגע עדין ומפנק, מנטרל ריחות ומשלים את הניקוי לאחר השימוש ובכך מספק תחושת ביטחון בשמירה על היגיינת הגוף. בנוסף, הנייר ספוג קלות בלחות, בתוספת אלוורה, בעל רמת pH5.5, היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית. לחוויית ניקיון מושלמת מומלץ לשלב לילי נייר טואלט רך ומפנק יחד עם לילי נייר טואלט לח.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם