לקראת ט”ו בשבט, רשת חנויות בוסתן המתמחה במכירת מוצרי טבע ובריאות ובהם: פיצוחים בקלייה עצמית, פירות יבשים, תבלינים, קטניות ועוד, תציע מגוון מארזי פירות יבשים מוכנים לרכישה או בהרכבה אישית, על פי טעם הלקוחות וכמובן מכוון תקציב. המארזים יכולים להתאים לכל סגנון אירוח: עם המשפחה, בעבודה או כמתנה לחברים.

במסגרת זו, לקוחות הרשת יוכלו להרכיב בעצמם את מארזי הפירות היבשים ולבחור מבין יותר מ- 40 הסוגים הנמכרים בכל חנויות  הרשת, ובהם: אננס טבעי, אוכמניות ללא תוספת סוכר, לדר, פאפיה, חמוציות, צימוק חום ללא  תוספת סוכר, צימוק לבן ללא תוספת סוכר, רצועות קוקוס טבעי, שזיפים מגולענים ללא תוספת סוכר, חטיפי פירות אנרג’י, משמש טבעי, תמר מג’הול  במבחר גדלים, תמרים ממולאים באוגזים ועוד מגוון רחב של פירות יבשים. אם רוצים לגוון את המארזים ניתן לשלב גם כדורי תמרים ייחודיים ובלעדיים המיוצרים בייצור עצמי במפעלי החברה.

כמו כן ניתן לרכוש גם פיצוחים בקלייה עצמית, חליטות תה, מוצרים ללא גלוטן, קטניות , תבלינים ועוד. 

לדברי איתן בוסתנאי, מבעלי רשת בוסתן: “ט”ו בשבט הוא החג של הפירות היבשים, וכרשת המתמחה בתחום לאורך כל השנה ויודעת להציע ללקוחותיה יותר מ- 40  סוגי פירות יבשים טריים ואיכותיים מכל הסוגים, אנו שמחים להציע שירות נוסף והוא המארזים במגוון גדלים,   לצד רכישה בתפזורת או באריזות מדודות וסגורות הרמטית”.

מחירי המארזים הנם החל מ 20 שקלים (ומשתנים בהתאם לסוג ומשקל הפירות שבוחרים)

*

רשת חנויות בוסתן  בבעלות איתן ושי בוסתנאי, מונה כיום 12 סניפים בפריסה ארצית: קדימה, רעננה, פתח תקווה, רמת שרון, תל אביב, יהוד, חולון, קריית אונו, ראש העין ונתניה ובקרוב ייפתח סניף גני תקווה.