בשנים האחרונות, אנחנו עדים לתופעה מעניינת ושונה בכל מה שקשור לאירועים של ילדים. אם בעבר הורים היו נוהגים לערוך לילדיהם אירועים מצומצמים בבית, אירועים שכוללים בעיקר חטיפים, ממתקים או מנות שהם הכינו בעצמם, הרי שכיום הם בוחרים להשקיע הרבה יותר במזון המוגש באירוע, מתוך כוונה שילדיהם וחבריהם ייהנו מהאירוע ולא ישכחו אותו. 

אחת הדוגמאות הטובות לכך, היא בחירה להזמין מגשי אירוח לאירועי יום הולדת או אירועים אחרים שעורכים לילדים וכן במקרה של אירועים עבור בני נוער. במקום שההורים יכינו את כל מה שנדרש, במקום שהם יצטרכו לקנות, לסדר ולארגן, הם יכולים להזמין שירות מחברה שמתמחה בכך והיא כבר תדאג לספק להם את כל השירותים הנדרשים. 

כיצד עושים את זה בצורה נכונה

על מנת להזמין מגשי אירוח בצורה נכונה לאירוע של ילדים, יש להתייחס למספר נקודות:

ראשית, באופן טבעי יש לבחון באיזה גילאים הילדים. יש הבדל בין אירוע שמיועד לילדים בכיתות נמוכות לילדים בכיתות יותר גבוהות, כולל בתיכון. זה נכון לגבי סוג המנות והמרכיבים שלהן. כאן צריך להתייחס גם להיבטים של אלרגיות. כידוע, יש ילדים אשר מתמודדים עם אלרגיות לחומרים ומרכיבים שונים (בוטנים, אגוזים וכדומה). 

שנית, יש להתייחס לכמות הילדים, זאת על מנת להזמין את כמות המגשים הרלוונטית ושלא יחסר שום דבר.

דבר שלישי, יש לבחון את סוג המנות, המאכלים המוגשים באירוע. מעבר לשאלה באיזה גיל הילדים ומה בדיוק הם אוהבים, צריך להתייחס להיבטים נוספים בהקשר זה. למשל, באיזה מועד ובאיזו שעה נערך האירוע, בשביל שהאוכל יתאים לסוג האירוע ובשביל שלא ייהרס. הרי אם מגישים אוכל חם או קר, בשביל שיישמר היטב, צריך לבחון מתי נכון להגיש אותו. 

נקודה נוספת, רצוי לבחון אופציות שונות בשביל שיהיה ניתן לגוון. כלומר, לא לספק רק סוג אחד של מזון ולא מנות עם גוון מסוים אחד, אלא מעבר לכך. השילובים חיוניים גם בשביל שכל הילדים ייהנו וגם בשביל שיהיה ניתן להרכיב ארוחה שלמה, בריאה וטעימה. 

כיצד בוחרים חברת קייטרינג?

באופן טבעי, נוכל למצוא לא מעט חברות שמתמחות בהכנה של מגשי אירוח, מהן נוכל להזמין לאירועים של ילדים. אנחנו צריכים לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה על פי פרמטרים מסוימים. 

בין היתר, נבחן את המקצועיות והניסיון שעומדים לרשות החברה בהיבט זה. בין אם זה בכל מה שקשור להכנת המנות והגשתן. אנחנו נצטרך לבחון את הגיוון ואת היכולת להתאים את המנות למה שאנחנו מחפשים בהתאם לאירוע ולכמות הילדים אשר אמורים להיות נוכחים בו. 

מעבר לכך, יש צורך להתייחס להיבטים של תנאי שירות, זמינות, נגישות, אמינות השירות, חשוב שהחברה תדע לספק לנו את כל המגשים וכל מה שנדרש להגשתם בזמן. בסיכומו של דבר, יש לבחון את העלויות ועד כמה זה מתאים לתקציב שלנו.