הלוואות מיידיות הפכו לחלק בלתי נפרד בשנים האחרונות. הרבה אנשים אשר זקוקים לכסף מיידי פונים לבנק על מנת לבקש אותה בין אם זה לסגירת מינוס בחשבון, לטיפולי שיניים, לימודים, שיפוץ הבית, נסיעה לחו,ל, אירוע משפחתי, קניית רכב ועוד. אך במידה והבנק מסרב לתת הלוואות מיידיות ניתן לקבל אותן בחברות חוץ בנקאיות כגון: חברות האשראי השונות, חברות פיננסיות, חברות ביטוח ועוד. ההלוואות ניתנות עד סכום של עשרות אלפי שקלים ומאושר במהירות ללא צורך בערבים ובטחונות.

מהיכן כדאי לקחת הלוואה מיידית מהבנק או חברות חוץ בנקאיות?

את ההלוואות המיידיות רצוי לקחת מהבנק מכיוון שהריבית שם נמוכה עד מאוד מאשר חברות חוץ בנקאיות. אך ישנם מקרים שהבנק לא מאשר הלוואות ואז יש צורך לפנות לחברות חוץ בנקאיות על מנת לקחת הלוואה. בטרם לקיחת ההלוואה חשוב שתבדקו את התנאים לקבלת ההלוואה בין אם זה פריסת ההלוואה לגבי מס’ שנים, תשלומי החזר נוחים כל חודש, גובה הריבית שאתם עומדים לשלם ועוד.

היתרונות של הלוואות מיידיות

ההלוואות המיידיות הן ההלוואות הזמינות ומהירות ביותר שניתן לקבל הן מהבנק או מחוברות חוץ בנקאיות ואינן דורשות בטחונות או ערבים, בניגוד לסוגי הלוואות אחרות שכן דורשים זאת. לכן קל לקבל אותה והיא כוללת לא מעט יתרונות על פני סוגי הלוואות אחרות הקיימות בשוק. יתרונות אלה כוללים:

קבלת אישור מיידי- ההלוואה מאושרת תוך פרק זמן קצר והכסף נכנס ישירות לחשבון העובר ושב שלכם תוך שעות ספורות עד ימים בודדים.

מהירות קבלת הכסף- ההלוואה מאושרת במהירות בשונה מהלוואות אחרות אשר מצריכות ערבים ואישורים שונים מגורמים שונים. בהלוואות מסוג אחר לוקח הרבה זמן עד שמתקבל אישור רשמי מכל הגורמים, אך בהלוואה מסוג זה אין צורך.

ללא ערבים– בהלוואה מסוג זה אין צורך בערבים כמו בסוגי הלוואות אחרות שקיימות בשוק.

אין צורך בביטחונות– בהלוואות שונות יש צורך להוכיח ביטחונות כגון: פיקדונות, חסכונות, קרן השתלמות ועוד על מנת לקבל את הלוואה, בהלוואה זאת אין צורך בכך.

ההלוואה לא קשורה למסגרת החשבון- ההלוואה לא קשורה למסגרת העו”ש שלכם ולא תופסת מקום, כך שהיא נפרדת לחלוטין ואין לה השפעה על חשבון הבנק שלכם.

גמישות בבקשת סכום ההלוואה- ניתן לבקש את הסכום שאתם צריכים בהתאם לצרכים האישיים שלכם, כך שיש לכם יכולת גמישות ובחירה בעת בקשת ההלוואה.

ניתן לקבלה דרך הטלפון ללא הגעה- אם אתם לוקחים את ההלוואה מגופים חוץ בנקאיים דרך נציג הטלפוני תוכלו לבקש את הסכום ההלוואה שנדרשת לכם מבלי להגיע לחברה. דבר זה חוסך לא מעט כאבי ראש וזמן יקר שחשוב עד מאוד לכל אחד.

יתרונות אלה הופכים את ההלוואות המיידיות להלוואות המשתלמות ביותר, במיוחד במקרים דחופים שבהם חייבים כסף מיידי בחשבון ואין ממי לבקש.

״אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.״