חג הפסח מתקרב בצעדי ענק ולצד פעולות הניקיון וההכשרה הבלתי נגמרות, בבתים רבים מחדשים כעת את מלאי מדפי המזווה במטבח. מלבד העובדה שמוצרי הבסיס נדרשים להיות כשרים לפסח, זאת גם הזדמנות מצוינת לריענון, ספירת מלאי, בדיקת תוקף ועוד. אחד מהמדפים הבולטים שזוכים להתחדשות בתקופה זאת, הוא מדף התבלינים. החל מפלפל שחור טחון, דרך הפפריקה והכורכום המבוקשים וכלה בתערובות תבלינים ייחודיות לגריל. למעשה, רשתות השיווק השונות מדווחות מדי שנה כי ענף התבלינים זוכה לצמיחה לא מבוטלת במכירות בעת הזו, החל מתום חג הפורים ועד לערב חג הפסח. מלבד זאת, ישנו ענף האפייה, הרווי פרודוקטים והרי שאם אין לחם, נאכל כולנו עוגות, כשרות לפסח כמובן. 

בחברת “תבליני מימון” מציעים לקהל הצרכנים הישראלי מגוון אינסופי של מוצרים כשרים לפסח, לרבות; מיטב התבלינים הקיימים בארץ, מוצרי אפייה מבית חברת “מימונ’ס אפייה” וחטיפי בריאות טעימים להפליא מבית “אקסטרה”. כבר כעת ניתן למצוא על המדפים בכל רשתות השיווק ברחבי הארץ, כמו גם בסופרים ובמכולות הקטנים, את מיטב מוצרי החברה הכשרים. 

בגזרת התבלינים, תוכלו למצוא הכל מהכל, בדיוק כמו ביתר ימות השנה. פלפל שחור, טחון או גרוס, פפריקה מתוקה או חריפה, מלח ים, כמון, כורכום, צ’ילי, קינמון, ראס אל-חנות, פלפל לבן, שום, זעפרן, אגוז מוסקט טחון, פטרוזיליה, עלי דפנה, שמיר או בזיליקום ועוד סדרת תבלינים איכותיים. מלבד זאת, עבור עם ישראל ימי חול המועד הם תמיד הזדמנות להבערת המנגל בחצר או בשמורה בה מטיילים. גם כשמארגנים “על האש” חגיגי, ניתן להשתמש בתוצרת המובחרת של “מימון”, באמצעות סדרת תערובות תבלינים לגריל; תיבול לגריל עוף, תיבול לסטייק, תיבול לקציצות, תיבול לפרגיות, תיבול לשווארמה ותבלין לעל האש. 

כמו-כן, חברת “מימונ’ס אפייה”, מציעה לישראלים את כל המוצרים המובחרים שניתן לחשוב עליהם להכנת קינוחים טעימים לחג, כשרים לפסח. בראש הנבחרת עומדים בגאון התערובת לעוגת שוקולד של “מימונ’ס” והאינסטנט פודינג המפורסם של החברה, בטעמי וניל או שוקולד. מעבר לכך תוכלו למצוא על המדפים גם שומשום, סירופ מייפל, אבקת סוכר, אבקת אפייה, סוכר וניל, תרסיס שמן קנולה, סודה לשתייה, צבעי מאכל שונים, קוקוס טחון לבן, קורנפלור ותמציות רום, שקדים או וניל. “מימונ’ס” אף מציעה מגוון קישוטים למאפים כשל”פ, או אף כאלו היכולים להשתלב בבסיס האפייה כמו סוכריות צבעוניות או עדשים, דובדבנים מסוכרים, אגוזי לוז מסוכרים, פקאן, שקדים, פרג, אגוזי מלך וכמובן שוקולד צ’יפס.    

לסיום, דווקא כי ימי החג הם עתירי קלוריות ומאכלים, ישנה גזרה אחת שעדיף להמשיך ולהקפיד עליה גם בימים לא שגרתיים. חברת חטיפי הבריאות “אקסטרה”, מבית קבוצת מימון ומותג פריכיות האורז המוביל RICEUP!, מציעה אף היא לקהל הישראלי מוצרים כשרים לפסח. חטיפי “אקסטרה” הם חטיפי צ’יפס ופריכונים בריאים, העשויים רכיבים טבעיים בלבד, 100 אחוז דגנים מלאים, לא מטוגנים, ללא גלוטן, מונוסודיום גלוטמט או חומרים משמרים. ברשתות השיווק תוכלו למצוא השנה פריכוני אורז חום מלא בציפוי שוקולד חלב או מריר בלגי, פריכוני אורז חום מלא בתוספת צ’יה, קינואה וכוסמת. כמו-כן, צ’יפס אורז חום מלא בטעמים טקסס ברביקיו, מלח, עדשים שחורות או בתוספת צ’יה וקינואה או כוסמת. 

“תבליני מימון”, חברת התבלינים המובילה בישראל, מציינת השנה 100 שנות איכות ופעילות. משפחת מימון החלה את פועלה בתחום התבלינים בשנות ה- 40 בכפר חג’אב אל עיון בתוניס. טני מימון ז”ל, היה ראש הקהילה היהודית בכפר וגם נחשב למומחה בהכנת תבלינים. היו לו נוסחאות משלו להכנת תערובות ותהליכי ייצור ייחודיים, אשר עלו איתו ארצה ועברו לבנו אברהם, מנכ”ל החברה כיום ובהמשך גם לנכדיו. “תבליני מימון” עוסקת באיתור מקורות התבלינים, ייבוא חומרי הגלם, טחינתם ואריזתם כשהם 100% טהורים ויש שיאמרו, שמגוון תערובות התיבול שלה הגדירו את הטעם והמטבח הישראלי.