קוויק גאה להכריז על חגיגת נובמבר מטורפת במסגרתה יהיו באתר מגוון מבצעים סופר
שווים, לא רק ב”חגי הקניות” המוכרים, אלא לאורך כל החודש 
במסגרת נובמבר, מדי שבוע ימכרו מוצרים ממגוון מחלקות מתחלפות במחירי מבצע ללא
מע”מ. בשבוע הראשון, 1-7.11, ימכרו הגבינות, השמנים, החטיפים והממתקים ללא מע”מ.
בשבוע השני, 8-14.11, ימכרו הסבונים, הלחמים, היוגורטים והמעדנים ללא מע”מ. בשבוע
השלישי, 15-21.11, ימכרו דגני הבוקר, חטיפי הדגנים, המשקאות החמים, הפסטות, האורז
והקטניות ללא מע”מ. בשבוע הרביעי, 22-28.11, ימכרו מוצרי הכביסה, נייר הטואלט והכלים
החד פעמיים ללא מע”מ.
כמו כן, בימי שופינג IL של גוגל שיתקיימו ב-9-10.11, קוויק יוצאת בפעילות נוספת
ומיוחדת, במסגרתה ניתן יהיה לזכות ב-iPhone 14 בכל שעה. כל מי שירכוש באתר קוויק
ביומיים האלו, במינימום הזמנה של 500 ₪, יוכל להשתתף בפעילות ואולי לזכות באייפון. מי
שיזמין את הסל הגבוה ביותר בכל שעה עגולה יזכה. שעות הפעילות הינן 07:00 בבוקר ועד
חצות, סה”כ 34 זוכים. בכפוף לתקנון המפורסם באתר.
ולרגל הסייבר מאנדיי שחותם את חודש הקניות ב-28.11, קוויק משדרגים את הקמפיין
השבועי הקבוע שלהם – “שני חינם”, במסגרתו מוצעים מדי יום שני מגוון מוצרים במבצעי
1+1 (מוצרים זהים או הזול מביניהם) ל-24 שעות, ומרחיבים אותו, גם את כמות המוצרים
שישתתפו במבצע וגם את זמן המבצע לשלושה ימים במקום יום אחד, כלומר בתאריכים 28-
30.11.22.
 
לדברי אלי זוהר, מנהל השיווק והצמיחה בקוויק: “בימים שיוקר המחייה הוא בכותרות, אנו
שמחים להציע ללקוחות שלנו הטבות משמעותיות על מנת שייהנו מהוזלה משמעותית של
סל הקניות השבועי. בכל חודש ניתן למצוא מבצעים סופר משתלמים באתר, אך לקראת
חודש נובמבר שידוע כחודש הקניות, הרחבנו את המבצעים השוטפים במטרה לייצר חגיגה
ללקוחות.”

את המוצרים שבמבצע, כמו גם את יתר המוצרים שבאתר, ניתן לקבל במשלוח מהיר מהיום להיום
(בימים א’-ה’ בהזמנה עד השעה 16:00, בימי ו’ ובערבי חג בהזמנה עד השעה 10:00 ובהתאם
לזמינות חלונות האספקה באתר). המשלוח הוא בעלות הנמוכה ביותר בשוק (מבין המתחרים), או
במשלוח חינם בהזמנה מעל 499 ₪. ללקוחות חדשים יש חודש משלוחים חינם בהזמנות מעל 250
₪. כמו כן, קוויק מציעה שירות איסוף עצמי בתוך שעתיים ממגוון נקודות איסוף ברחבי הארץ, מבלי
לצאת מהרכב, כאשר עובדי קוויק הם אלו המעמיסים את הקניות לרכב. השירות החדשני שקוויק
מציעה, מאפשר חוויית קנייה מהירה ונוחה, ובעלת סטנדרט גבוה של שירות ללקוח, שהינו ערך
מוביל הנמצא תמיד לנגד עיני עובדי החברה – החל מהמלקט, שבוחר את המוצרים הטריים
והאיכותיים ביותר עבור הלקוח, ועד לנציגי השירות הנותנים מענה בוואטסאפ ובמגוון הפלטפורמות
הדיגיטליות.

הודעה לעיתונות.