משק ויילר, יצרנית הטופו מהמובילות בישראל, מפתיעה עם מוצר חדש- קציצות טופו וירקות בלבד, בשלושה טעמים, ובכך מצטרפת לשוק המזון הקפוא.

הקציצה של ויילר היא קציצה טבעונית ראשונה מסוגה בישראל, המכילה טופו וירקות. כל שנותר לצרכן לעשות הוא לחמם ולאכול. הקציצות מיוצרות בהליך טבעי וללא ייבוש חומרי הגלם, מה שהופך את המוצר לטרי יותר, טבעי יותר ומעובד פחות.

את המוצר ניתן להשיג בשלושה טעמים: 

הקציצה הסגולה העשויה מטופו וסלק.

הקציצה הירוקה העשויה מטופו, קישוא, אפונה וברוקולי.

והקציצה הכתומה העשויה מטופו, בטטה, גזר ודלעת.

“קציצות הירק של משק ויילר הן קונספט מנצח של שני מרכיבים בריאים- טופו וירקות והן מהוות פתרון טעים, בריא ונוח גם לחובבי טופו וגם לאלה שרוצים לאכול טופו אבל לא ממש יודעים מה לעשות איתו. כל מה שנותר לצרכן הוא  לחמם את הקציצות בתנור או במחבת והוא מקבל ארוחה טבעונית מלאה ובריאה במינימום מאמץ”. אומר אילן ספריאל, שותף במשק ויילר. 

מאחר שהקציצה עשויה מירקות וטופו (חלבון מן הצומח) היא מלאה ברכיבים המסייעים לשמירה על הבריאות. מחקרים שנערכו בשנים האחרונות, הראו בבירור שצריכה מוגברת של ירקות ופירות (5-7  מנות ביום ) תורמת להגנת הגוף בפני נזקים העלולים להיגרם מקרינה, זיהומים,  דלקות, חיידקים ווירוסים. 

לשלל הצבעים של פירות וירקות יש משמעות בריאותית, מאחר וכל צבע מייצג קבוצה אחרת של פיטוניטריאנטים, לכן מומלץ לגוון ולצרוך ירקות מכל 5 קבוצות הצבע- האדום, הסגול, הלבן, הירוק והכתום.   

הקציצה הכתומה –  מכילה בתוכה קרטנואידים המאפיינים ירקות כתומים ומהווים מקור לויטמין A החיוני לכושר הראייה. הם מסייעים בחיזוק המערכת החיסונית ולהגנת הגוף מסרטן.

הקציצה הסגולה מכילה בתוכה אנתוציאנינים –  חומרים נוגדי חמצון חזקים, מסייעים להאטת הליך ההזדקנות ומפחיתים את הסיכוי ללקות בסרטן ובמחלות לב.

הקציצה הירוקה מכילה בתוכה כלורופיל המצוי בירקות ופירות ירוקים המפחית את הסיכוי לחלות בסרטן. הברוקולי מכיל כמות משמעותית של סידן וסיבים תזונתיים. 

משק ויילר מייצר טופו איכותי וטעים מאז 1994. בשנה האחרונה השיק את הטופו חומוס הראשון בעולם.